Dienstag, 18. April 2017

Tatar s Jurčo pomohli góly k vítězství nad Bostonem

NEW YORK. Dvojice Slovenská hokejistů Tomáš Tatar a Tomáš Jurčo pomohla v noci na čtvrtek v zámořské NHL k těsnému vítězství Detroitu nad Bostonem 3: 2. Oba útočníci vstřelili po jednom Bet365-Vyzvednout svůj bonus gólu, přičemž Tatar přidal i gólovou přihrávku. Tatar exceloval

Tatar v 25. minutě domácího duelu s Bostonem vyrovnal svým 19. tohtosezónny gólem na 1: 1, když střelou zápěstím zpoza pravého kruhu překonal brankáře Bruins Tuukka Rask.

Carl Söderberg sice poslal hosty znovu do vedení, ale domácí zabojovali a ve třetí třetině během 102 sekund skóre otočili.

O vyrovnání se postarali slovenský Tomáš ové.Přestože v nepřehledné situaci Tatar přišel o přilbu a protihráč mu držel hokejku, dokázal bruslí přihrát spoluhráči Jurčo, který neměl problém skórovat Bet365 sázení live do odkryté branky - 2: 2. Pro mladého útočníka to byl v pořadí šestý gól v ročníku. Jurčo: Gól byl výsledkem tvrdé práce

"Pravdou je, že nevím, kdy mě nechá vedení Detroitu v prvním týmu. Musím se proto snažit v každém duelu. Ne každý večer mi to vyjde, ale snažím se pokaždé tvrdě pracovat.I dnešní gól byl výsledkem tvrdé práce, "řekl Jurčo.

Přerušil šesťzápasové gólové souchotiny." Dlouho se mi střelecky nedařilo, začínal jsem být z toho frustrovaný, ale dnes mi to tam konečně padlo, "dodal.

O vítězný zásah se v 53.


minutě postaral ve skvělé formě hrající Švéd Gustav Nyquist, který prošel kolem kapitána Bostonu Zdeno Chára a namířil přesně k levé tyči.

"Mám dojem, že Chára právě naskočil ze střídačky, takže bylo pro něj těžké hned zrychlit a proto vypadal přitom trochu nemotorně. Já jsem byl v plné rychlosti, tak jsem kolem něj prekorčuľoval a snažil se co nejrychleji vystřelit směrem na lapačku, "řekl Nyquist.Marinčin i Gáborík 0 + 1

Jednu asistenci si připsal i obránce Martin Marinčin, jeho Edmonton ale neudržel na ledě Anaheimu dvoubrankový náskok a prohrál 2: 3.

Hráči Los Angeles i díky asistenci Mariána Gáboríka zdolali Phoenix hladce 4: 0 a stali se v pořadí desátým týmem a šestým v Západní konferenci, který si zajistil postup do play off. Výsledky NHL - středa: Ottawa - NY Islanders 1: 2 (0: 1, 0: 0, 1: 1)

Bet365 online bonus

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen